هارد اکسترنال اپیسر بهتره یا ای دیتا
هارد اکسترنال اپیسر بهتره یا ای دیتا

هارد اکسترنال اپیسر بهتره یا ای دیتا

هارد اکسترنال اپیسر بهتره یا ای دیتا امروز میخواهیم قابلیت های یکی از هاردهای اپیسر و ای دیتا که از نظر قیمت نزدیک به هم هستن را با هم مقایسه کنیم.

ای دیتا مدل HD710 با ظرفیت یک ترابایت

HD710 محصولی از شرکت ADATA است. ADATA یک شرکت تایوانی است که در سال 2001 تاسیس شد. که در زمینه‌ی تولید انواع حافظه‌های ذخیره‌سازی کار میکند و توانسته است تا اعتماد مشتریان خود را جلب کند و محصولات با کیفیتی را روانه‌ی بازار کند.

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC630 با ظرفیت 1 ترابایت

این هارد محصولی از شرکت Apaser است. اپیسر یک شرکت چندملیتی تایوانی است که در سال 1997 تاسیس شد. این شرکت در زمینه ساخت حافظه‌های ذخیره سازی و سخت افزاری فعالیت دارد. و در طی مدت فعالیت خود رضایت مشتریان خود را جلب و محصولاتی با کیفیت به بازار عرضه کند.

بررسی سرعت و ظرفیت

از نظر ظرفیت و سرعت انتقال اطلاعات هر دو هارد به صورت یکسانی عمل میکنند که در عکس هم قابل مشاهده است. که در حالت USB 3.0 سرعت انتقال اطلاعات به 5 گیگابایت بر ثانیه میرسد که سرعت بسیار بالایی است و  در حالت USB 2.0 سرعت انتقال 480 مگابایت برثانیه است.

بررسی مقاومت و ضربه

هارد اپیسر مدل AC630 دارای بدنه‌ای سیلیکونی است که باعث شده است تا در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع مقاوم باشد و شما نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات خود نداشته باشید.

هارد ای دیتا مدل HD710 نیز دارای بدنه مقاومی است و در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع دارای ماقومت است. همچنین این هارد میتواند در مقابل نفوذ آب مقاوم بماند و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

گارانتی

هارد اپیسر مدل AC630 دارای گارانتی 48 ماهه شرکت داده پرداز رایانه متین میباشد. که یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده محصولات اپیسر بوده است و دارای گارانتی معتبری میباشد.

هارد ای دیتا مدل HD710 دارای گارانتی 48 ماهه آونگ میباشد. آونگ یکی از برترین شرکت های عرضه کننده محصولات شبکه و حافظه در ایران میباشد و دارای تیم حرفه‌ای و متخصص است.

جمع بندی

با توجه به توضیحات و مشخصاتی که مشاهده کردید احتمالا به این نتیجه رسیده‌اید که این دوهارد از نظر سرعت و کارایی تفاوت چندانی ندارند و هردو از شرکتی معتبر هستند. ولی در صورتی که برای شما قیمت ملاک اصلی انتخاب است میتوانید هارد اپیسر را خریداری نمایید ولی درصورتی که دوست دارید هارد زیباتری از نظر ظاهر داشته باشید هارد ای دیتا به شما پیشنهاد میشود.

برای خرید و مشاهده انواع هاردها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید هارد اکسترنال