اسپیکر کینگ استار
اسپیکرهای کینگ استار

1-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS650

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS650 یکی از اسپیکرهای کینگ استار است که دارای سیستم پر قدرتی است که برای فضاهای بزرگ طراحی شده است.

این اسپیکر امکانات فراوانی را دارا می باشد و می‌توانید پخش موسیقی را متناسب با فضا و موقعیت تنظیم کنید.

اگر جزو افرادی هستید که علاقه به گرفتن مهمانی های بزرگ در خانه خود دارید این اسپیکر برای شما ساخته شده است.

شما می توانید از طریق بلوتوث گوشی خود را به اسپیکر متصل کنید و اهنگ های مورد علاقه تان را پخش کنید.

توضیحات اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS650

بر روی آن بخشی برای اعمال تنظیمات مورد نظرتان در قسمت treble, base, echo قرار گرفته است. این اسپیکر همچنین کارت تی اف, فلش مموری و AUX را پشتیبانی می کند.

این اسپیکرهای کینگ استار دارای ریموت کنترل است و بخش جالب تر آن این است که قابلیت ضبط صدا را داراست، و با میکروفون وایرلسی که همراه اسپیکر قرار دارد می توانید تمرین خوانندگی کنید و هم زمان صدای خود را ضبط نمایید، همچنین با این اسپیکر میتوان به کانال رادیویی گوش دهید.

توان خروجی این اسپیکر 80 وات میباشد دارای ورودی گیتار دارای دو ورودی میکروفن دارای تنظیم کننده صدای گیتار و صدای میکروفن و صدای دستگاه دارای صفحه تمام رنگی LED که با موزیک شما تنظیم میشود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS650

 

2-اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS620

بر روی آن بخشی برای اعمال تنظیمات مورد نظرتان در قسمت treble, base, echo قرار گرفته است. این اسپیکر همچنین کارت تی اف, فلش مموری و AUX را پشتیبانی می کند.

این محصول دارای ریموت کنترل است و بخش جالب تر آن این است که قابلیت ضبط صدا را داراست، و با میکروفون وایرلسی که همراه اسپیکر قرار دارد می توانید تمرین خوانندگی کنید.

و هم زمان صدای خود را ضبط نمایید، همچنین با این اسپیکر میتوان به کانال رادیویی گوش دهید.

دارای میکروفن وایلرس دارای ورودی گیتار و تنظیم صدای گیتار دارای دو عدد ورودی میکروفن وتنظیم صدای میکروفن دارای تنظیم صدای دستگاه دارای صفحه ال ای دی چند رنگ مناسب با موزیک قابل تغییر بیس صدای عالی و کیفیت بدنه عالی میباشد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS620
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS620

3- کینگ استار مدل KBS 525

اسپیکر بلوتوثی KBS525 شما میتوانید آن را به آسانی به هرگوشه از منزل منتقل نمایید و یا آن را به مهمانی دوستانتان ببرید.
حتما شما هم در تلفن همراهتان لیستی از موزیک های مورد علاقه تان دارید با قابلیت بلوتوث میتوانید گوشی خود را به اسپیکر وصل کنید و موسیقی های مورد علاقه خود را پخش کنید. اسپیکر KBS525 کینگ استار مانند یک چمدان مسافرتی کوچک طراحی شده است.دارای وزن 5.2کیلوگرم است.
بر روی آن بخشی برای اعمال تنظیمات مورد نظرتان در قسمت treble, base, echo قرار گرفته است. این اسپیکر همچنین کارت TF , فلش مموری و AUX را پشتیبانی می کند.
محصول دارای ریموت کنترل است و بخش جالب تر آن این است که قابلیت ضبط صدا را داراست، با میکروفون وایرلسی که همراه اسپیکر قرار دارد می توانید تمرین خوانندگی کنید و هم زمان صدای خود را ضبط نمایید. همچنین با این اسپیکر میتوانید به کانال رادیویی مورد علاقه خود گوش فرا دهید.
کینگ استار مدل KBS 525
کینگ استار مدل KBS 525

در این مقاله به توضیحات 3 مورد از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی پرداختیم امیدواریم توانسته باشیم به شما در انتخاب اسپیکر مناسب کمک کرده باشیم.

برای دیدن سایر محصولات کینگ استار میتوانید به سایت ما(متین جانبی) مراجعه کنید.